Dubai, eerste etappe - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Paul Monique en Jerken Gerringa - WaarBenJij.nu Dubai, eerste etappe - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Paul Monique en Jerken Gerringa - WaarBenJij.nu

Dubai, eerste etappe

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Paul Monique en Jerken

03 Juli 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vrijdag 3 juli
Om half één hebben we de huisdeur achter ons dichtgetrokken. Myrthe en haar vriendin brachten ons naar Schiphol, dus na een hartstochtelijke Kiss gingen zij weer terug met de ride. Vliegtuig vertrok om half vier mooi op tijd. We hadden dit keer zo’n splinternieuwe dubbeldekker Boeing A380. Na ruim zes uur landden we op Dubai, hier moesten we drie uur wachten. Dat is geen straf want de winkels en de entourage op Dubai blijven bijzonder . Al snacken we gewoon een hamburger bij de Mac! , een lekkere bak bij Starbucks, opons gemak hele luchthaven rondgeslenterd en dan na kleine 4 uur verder richting Jakarta.